maandag 17 januari 2011

The Karate Kid

Op 10 augustus 2010 ging ik met mijn vriend naar de siniscoop in Sint-Niklaas om te gaan kijken naar The Karate Kid. Dit vooral omdat Jackie Chan hierin een belangrijke rol speelt, wat al snel een meerwaarde is voor een film. Al van jongs af aan ben ik een fan van hem. Vooral omdat hij één van de weinige acteurs is die effectief zijn stunts zelf doet! Ook in deze film komen zijn vechttechnieken weer prachtig aan bod! Nog iets wat me aanzette om te gaan kijken wat de jongen die de hoofdrol speelt, de zoon van Will Smith. Hij is uitermate schattig en kan heel erg goed acteren. Ik ga niet verklappen hoe de film verloopt, maar misschien kan de trailer je al warm maken om de film ook eens een keertje te gaan bekijken! Ik vond hem alvast heel goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten